Meniu Meniu Categorii proprietati Proprietati Cautare Rapida Cautare
Cautare simpla
Categorie:
Pret de la: la
Localitate: Cartier:
   
Cautati dupa mai multe criterii pentru a gasi exact proprietatea pe care o doriti.
Cautare dupa ID
  

9 idei tari de marketing pentru malluri

Publicat in data: 02-07-2012

 

Cum putem face mai mult marketing cu buget mai mic?… aceasta este intrebarea nu numai in Romania, dar si in Europa! Si aceasta a fost si tema Conferintei Europene de Marketing organizata de Consiliul International al Centrelor Comerciale (ICSC) la Budapesta, la inceputul lunii iunie 2012.

 

La Conferinta Europeana de Marketing a ICSC au participat peste 200 de manageri de centre comerciale, marketeri, asset manageri, dezvoltatori si investitori, toti membri ai ICSC.

 

Solutiile miraculoase prezentate in cadrul conferintei vin pe 3 directii principale: Marketing Digital si Mobil, PR si Strategiile de targetare.

 

Iata cele mai importante puncte atinse in timpul conferintei:

 

1. Viitorul este mobil. Viitorul este in mobile marketing, pe masura ce tot mai multi clienti utilizeaza smartphone-uri. O data cu cresterea tot mai mare a aplicatiilor pentru mobile (650.000 doar pentru iPhone), apar oportunitati uriase referitoare la aplicatii de marketing pentru mobile. Centrele comerciale vor urma acest megatrend. Cele mai multe malluri din Europa prezente la conferinta planifica sau deja pregatesc aplicatii mobile de marketing.

 

Cititi articolul integral pe Wall-Street