Meniu Meniu Categorii proprietati Proprietati Cautare Rapida Cautare
Cautare simpla
Categorie:
Pret de la: la
Localitate: Cartier:
   
Cautati dupa mai multe criterii pentru a gasi exact proprietatea pe care o doriti.
Cautare dupa ID
  

Schimbare de strategie la Central: supermarket la parter

Publicat in data: 17-05-2011

 

Conducerea magazinului pregăteşte din vară lucrări de reamenajare a parterului centrului comercial pentru o unitate supermarket sau discount.

 

Centrul oraşului este deficitar pe acest segment de piaţă, aşa că reprezentanţii complexului de pe Bulevardul Regele Ferdinand au decis să facă loc pentru un supermarket la parter. Cea mai recentă intrare în centru a unui lanţ de retail este cea a francezilor de la Carrefour, ce au deschis o unitate în zona Pieţei Mihai Viteazul.

Primăria a eliberat luna trecută certificatul de urbanism solicitat de Central în vederea pregătirii unor lucrări de reamenajare a spaţiului la parter pentru un magazin alimentar. "Suntem încă în negocieri pentru ocuparea acestui spaţiu, dar va fi vorba de instalarea unui lanţ multinaţional. Noi oricum mergem înainte cu aceste amenajări, este nevoie de astfel de servicii pe zona centrală, unde lipsesc supermarketurile şi magazinele alimentare. Ne-am gândit că vom umple un gol pe piaţă", a explicat Marius Maier, directorul magazinului Central.

Spaţiul alocat noii funcţiuni, de magazin alimentar, va fi de 1.000 mp. Unitatea va funcţiona autonom faţă de centrul comercial, adică va avea atât acces direct din stradă, cât şi orar diferit de Central, fiind deschisă inclusiv duminica. "Vrem să ne apucăm de lucrări cât de curând, în această vară", a menţionat Maier. Magazinul Central este construit pe cinci niveluri şi are, conform datelor făcute publice de reprezentanţii Central, în jur de 5 milioane de clienţi anual. În 2008-2009, complexul a trecut printr-un proces de extindere, astfel încât de la o suprafaţă construită de 14.400 mp, prin construirea de noi corpuri de clădire, magazinul a ajuns la 20.000 mp.

Extinderea s-a realizat pe trei direcţii: zona Bd. Regele Ferdinand (un corp de 160 mp), str. Tipografiei (un corp la etajul 1, de 120 mp şi un corp la etajul 2, de 80 mp), zona str. Cotită (corpul nou cu patru etaje, de 5.200 mp). Etajul patru a devenit un spaţiu destinat zonei de Food Court. Procesul de extindere a presupus şi amenajarea parcării subterane .

În acest an mai multe lanţuri de retail au deschis sau urmează să inaugureze unităţi în Cluj, în special de mici dimensiuni, mai ales în cartierele oraşului. Astfel, operatorul magazinelor Lidl intenţionează să se extindă în Cluj-Napoca. Una dintre următoarele unităţi ar putea fi realizată lângă centrul expoziţional din Mărăşti, în zona proiectului multifuncţional promovat de compania Nervia. Procesul de avizare pentru noul proiect Lidl a fost deja demarat. Lanţul urmează să se extindă la Cluj cu o nouă unitate pe Calea Baciului, pe platforma societăţii Ruttrans.

Grupul german mai deţine câte o unitate în cartierele Zorilor şi Bună Ziua, dat fiind faptul că Lidl a preluat anul trecut reţeaua de magazine Plus, care avea şi cele două unităţi în Cluj-Napoca. De asemenea, francezii de la Carrefour au preluat un spaţiu pentru un supermarket în complexul Leul din Piaţa Mihai Viteazul, după ce au mai dat în funcţiune un magazin în cartierul Mănăştur, la parterul complexului Winmarkt Big, şi un altul în parkingul Mărăşti. Divizia de discount a grupului Rewe, Penny Market, a deschis în martie un magazin lângă Billa (parte a aceluiaşi grup).

 

Sursa: ziuadecj.ro